משלוח חינם ברכישה מעל ₪200   |   15% הנחה למצטרפים חדשים   

 

אין מוצרים בעגלת הקניות שלך
חיפוש
סינונים

תקנון

 טרם ביצוע ההזמנה יש לבצע פעולת הרשמה והקלדת פרטים בסיסיים. לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי תנתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים יהווה אישור על קליטת ההזמנה. הרישום במחשבי החברה יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה,החברה עושה ותעשה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר אך לא מתחייבת שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחריות לתקלות או שיבושים ברשת האינטנט או בקווי התקשורת.

ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר גם לאחר שחויבה בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א - 1981. ביטול שכזה כרוך בדמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. דמי ביטול אלו ייגבו רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי. 
ניתן לבטל עסקה עד 14 (ארבעה עשר) ימים מקבלת המוצר (למעט מוצרים מיוחדים והזמנות מיוחדות - ראה להלן) או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תימסר בכתב באמצעות דואר/דוא"ל/פקס. המוצר יוחזר באריזתו המקורית ככל שהדבר אפשרי או סביר. יחד עם זאת, במידה וערך המוצר פחת, אין כדי לגרוע מזכותו של עוסק לתבוע את נזקיו, בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו. 

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה - המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, המוצר יוחזר על חשבון החברה במקום בו נמסר ללקוח. 

במקרה בו קיים חשש כי המוצר אותו קיבלת לא היה תקין בעת קבלתו, יש לפנות למעבדת שירות מוסמכת בהתאם לסוג השירות והאחריות של המוצר ולקבל אישור כתוב כי המוצר אכן פגום. לאחר קבלת אישור זה, נפעל למען החלפת המוצר בחדש ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק או שתבוטל העסקה במלואה.
אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים. 
בהתאם לתיקון לחוק הגנת הצרכן, החברה תמסור לצרכן העתק מהודעת הביטול.