משלוח חינם ברכישה מעל ₪200   |   15% הנחה למצטרפים חדשים   

 
אין מוצרים בעגלת הקניות שלך
חיפוש
סינונים

פופ סוקט כאמצעי למיתוג ושיווק העסק

פופ סוקט כאמצעי למיתוג ושיווק העסק

אחד האביזרים ה"חמים" ביותר כיום בתחום האביזרים לסלולר – ה"פופ סוקט", הוא למעשה סוג של כפתור המתחבר לחלקו האחורי של כיסוי הסמארטפון, ומשמש לאחיזה טובה ונוחה יותר של המכשיר, כסטנד להעמדת המכשיר לצפייה בסרטים וסרטונים ומהווה אביזר אופנתי בפני עצמו. לישראל מגיע ה pop-sockets במלוא הכוח רק בימים אלו ממש, אך בארצות הברית ומדינות נוספות כבר מהווה אביזר זה להיט היסטרי ופופולארי ביותר מזה כמה שנים. בעוד רבים אינם מודעים לכך, יכול הפופ סוקט לשמש גם כאמצעי למיתוג ושיווק העסק, ואכן משמש ככזה עבור עסקים ומותגים רבים בחו"ל.

 

כפתור קטן ואופנתי המושך את העין – שימוש בפופ סוקט למיתוג ומיצוב

כפי שציינו לעיל, אחד המאפיינים המובהקים של הפופ סוקט, אשר הופך אותו לאביזר נמכר ומבוקש כל כך בעולם, הוא היותו אביזר אופנתי ובולט לעין, אותו ניתן למצוא במגוון רחב של צבעים ודוגמאות. למעשה, אחד היתרונות של הפופ סוקט האהובים ביותר על רבים הוא האפשרות לעצב בעצמך את הפופ סוקט שלך, ולבחור את הצבעים, הדוגמה או הכיתוב שיופיעו עליו.

מאחר ומדובר באביזר אופנתי ובולט לעין אשר מושך את תשומת הלב של רבים, ומאחר וניתן בקלות לעצב ולבחור את הדוגמה שתופיע על גבי ה pop-sockets שאנחנו רוכשים, רק מתבקש כי בתי עסק וארגונים יינצלו את המאפיינים הללו ג לצרכי מיתוג, מיצוב ושיווק. ואכן, בארצות הברית ניתן כבר לראות אינספור פופ סוקטים של חברות שונות, החל מגוגל ועד לחברות מקומיות, קטנות ולא מוכרות במיוחד. עיצוב פופ סוקט עם הלוגו של החברה או בית העסק ובצבעים המזוהים עימו הוא עניין פשוט וזול לביצוע, והתועלת השיווקית מכך היא עצומה – מדובר באינספור כפתורים בולטים לעין אשר נמצאים על גב המכשירים המשמשים את כולנו לאורך כל היום, ולכן נוכחים במרחב באופן מורגש ביותר. מספיק שכפתורים אלו כוללים את הלוגו של העסק שלנו או אפילו רק רומזים למותג מסוים באמצעות העיצוב והצבעים, ומתקבל ערך שיווקי ומיתוגי יקר רב ערך ויקר מפז.

 

לנצל את האפשרות כל עוד היא חדשה בשוק – שיווק באמצעות פופ סוקט בישראל

יתרון עצום ומשמעותי של ארגונים ובתי עסק בישראל אשר יכולים להשתמש בפופ סוקט על מנת למצב ולשווק את עצמם הוא כי מדובר באביזר חדש יחסית בישראל. רק עכשיו, בשנת 2020, מגיע הפופ סוקט במלוא הכוח ובצורה נרחבת להפצה בישראל, כך שעדיין מדובר באלמנט חדש עבור מרבית הישראלים, ולכן בכזה אשר ימשוך את העין יותר מהרגיל.

לכן, מי שקופץ היום על הרעיון לשימוש ב pop-sockets למיצוב וקידום העסק בישראל יכול להרוויח מכך באופן ניכר – עד כמה שמיתוג ומיצוב באמצעות פופ סוקט מעוצבים בארצות הברית הוא פופולארי ונפוץ, בישראל סביר להניח שהוא יהיה אף יותר אפקטיבי מכך, לפחות בתקופה הקרובה בה מוצר זה עדיין חדש באזורינו...